Протидія булінгу

                                    План заходів щодо протидії боулінгу

 

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

 Діагностичний етап

1

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

Упродовж року

 

2

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

–      спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–      визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Класні керівники, класоводи,

 Інформаційно-профілактичні заходи

1

Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції

Батьки здобувачів освіти

березень

завідувач

2

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

Методична кухня класних керівників

        квітень

жовтень

Заступник з

Н ВР

.

3

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Педагогіч-

ний колектив

березень Жовтень

Заступник з НВР

4

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

1 – 9

Упродовж року

кл.керівники

5

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при завідувачці

Квітень

завідувач

6

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

Березень

психолог

7

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Заступник з НВР       

 Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4

Упродовж року

Класоводи

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-9

Упродовж року

Класні керівники та класоводи

3

Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

5 – 9

Упродовж року

Учитель інформатики

 

4

Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»

8-9

Січень

Педагог-організатор

5

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії

1-9

Упродовж року

Класоводи, учителі літератури, історії

6

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

1-9

10-14 грудня

Класні керівники та класоводи, учитель правознавства,

7

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»

1-9

17-21 грудня

Класні керівники та класоводи, учителі-предметники

8

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Сильні духом»

1-9

21-25 січня

Заступник  з НВР

9

Проект «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібергбулінг»

5-8

Лютий- квітень

Педагог-організатор

10

Гуторки антибулінгового спрямування

5 – 9

Упродовж року

Педагог-організатор

 
         
         
         
         

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

 

1-9

Упродовж року

Класні керівники та класоводи

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-9

Упродовж року

класоводи,

кл. кер.

3

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

За запитом

Січень – Лютий

вчитель інформатики

4

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

 

Упродовж року

Заступник з

Н ВР