Протидія булінгу
План заходів щодо протидії боулінгу
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Діагностичний етап |
||||
1 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Упродовж року |
||
2 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Класні керівники, класоводи, |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції |
Батьки здобувачів освіти |
березень |
завідувач |
2 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
Методична кухня класних керівників |
квітень жовтень |
Заступник з Н ВР . |
3 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
Педагогіч- ний колектив |
березень Жовтень |
Заступник з НВР |
4 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1 – 9 |
Упродовж року |
кл.керівники |
5 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при завідувачці |
Квітень |
завідувач |
6 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Березень |
психолог |
7 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступник з НВР |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Упродовж року |
Класоводи |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники та класоводи |
3 |
Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості |
5 – 9 |
Упродовж року |
Учитель інформатики |
4 |
Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» |
8-9 |
Січень |
Педагог-організатор |
5 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії |
1-9 |
Упродовж року |
Класоводи, учителі літератури, історії |
6 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-9 |
10-14 грудня |
Класні керівники та класоводи, учитель правознавства, |
7 |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» |
1-9 |
17-21 грудня |
Класні керівники та класоводи, учителі-предметники |
8 |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Сильні духом» |
1-9 |
21-25 січня |
Заступник з НВР |
9 |
Проект «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібергбулінг» |
5-8 |
Лютий- квітень |
Педагог-організатор |
10 |
Гуторки антибулінгового спрямування |
5 – 9 |
Упродовж року |
Педагог-організатор |
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники та класоводи |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-9 |
Упродовж року |
класоводи, кл. кер. |
3 |
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
За запитом |
Січень – Лютий |
вчитель інформатики |
4 |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
Упродовж року |
Заступник з Н ВР |
Навігація
- Головна
- Адміністрація закладу
- Педагогічний колектив
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Навчальна робота
- Фотоальбом
- Новини
- Положення про якість освіти
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Виховна робота
- Шкільні кабінети
- Обласний грантовий проект
- Звіт про надходження та використання коштів
- План роботи школи
- Нова українська школа
Новини
...
Контакти
Адреса:
Тел.:
Email: